Merhaba anneler,
Kızım 2 yaşında aşı zamanı geldiğinde hiçbir sağlık ocağında bulunmadığını söylediler. Yaşadığım şehirden farklı bir yerdeyim. Bulunduğum yerde bir sağlık ocağıı aradım aşının bulunduğunu ama sadece kendi hastalarına yapacaklarını söylediler ama benim on gün içerisinde kızıma aşı yaptırmam gerekiyor. Bulunduğum yerdeki sağlık ocağında da aşı bulunmuyor bunun bir vakti zamanı var mıdır bilen var mı