Deletedmom_109 Sadeturkkahvesi hm değil mi? Bunun diğer modeli gri olanını aldım. Bu sene kış için giymesi için aldım. Hafif içi tüylü sıcak tutacak gibi duruyor. Tabanı yumuşak. Henüz giymediği için başka bir şey diyemiyorum
Sadeturkkahvesi Noname21 evet öyle görünüyor ama bu model zarada vardı sert duruyodu yumuşacıktı acaba öylemidir dedm
Deletedmom_109 Sadeturkkahvesi yok maalesef bunu görmedim. Zaten mağazalarda yok bu model. Bizimkisi bu