ZamaneAnnesii ayy ben mesajınızı daha yeni gördüm yogunlukta. Heöen postunuza girip yazdıgınızı ve yorumları da okudum :) şöylr kş ben malesef calısan bi anneyim, bu sürecte haftasonu bi sekilde baslatıp haftaicini babama devretmem gerekecek. O yüzden ilk bikac günkü sürekli alta kacırma olayını benim cözmem gerekecek. Ve ben biraz tepkilerimi ayarlamakta zorlanan biriyim. Hafta basında hadi bi deneyelim dedim bezsizdi kacırdıgını görünce ayy eyvah dedşm kısık sesle ve haliyle agladı korktu, üzerinin ıslanmasından da ciddi rahatsız oldu. Aslında tğm sinyaller var yani kakalı bezi degistirtmek istememe, altını acınca yeni bez takmak istememe, ben lazımlıga oturup yapcam veya ben ortalıga yapcam diyo :) isteyince de cok güzel tutuyo cisini kakasını. Tek gece kuru kalkma yok, hatta su cok ictiyse ve bezden tasıp zıbını ıslandıysa bile asla uykusundan ödün vermez öyle uyur ki biz sabah görürürüz o halini. Yani basarabilir miyim bilmiyorum ama su zamana kadar emmeyi, mamayı, emzigi kendi özgür hür iradesiyle bıraktı bıcak gibi kesti bi anda :) bez meselesi de öyle hallolur mu dersiniz :)