CmreKSidar bizde de aynı sorun vardı beş buçuk aylıkken başladık bizde ama günde bir çay kaşığı anca yiyordu zaten onu da dediğiniz gibi ağzından atıyordu hep. 1 ay sonra falan daha iyi olur. Kilo konusunda da kendinizi üzmeyin olur mu yani ben çok takiyordum şimdi 13 aylık oldu unuttuk gittik bile o günleri. Doktor bir sorun var demedikce kafaya takmamak gerek sağlıkla büyüsün bebisiniz :)