CmreKSidar yani korkutmak istemem ama benim bebeğim 9 aylık olana kadar öyleydi. Hiçbir şey yemedi. Psikolojim bozuldu artık hiç yemeyecek diye düşündüm. 8.5 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu çıktı onun tedavisini oldu. 9 ay 1 haftalıkken falan yemeye başladı. 10 ay 28 günlük şu an ve bugün kahvaltı harici koca bir kase irmikli tarhana çorbası bitirdi 🧿😂 sadece tatlı sevmeyen bir bebek olduğu için pekmezli tatlar ve meyvelerde sorun yaşıyoruz. Onun dışında her şeyi yiyor. Doktorumuz da (3 ayrı doktora gittim) hep zorlama, zamanı gelince yiyecek dediler. Kilosu da iyi olduğu için bazen kafayı yiyecek gibi olsam da hiç zorlamadım. Mamasını hep düzenli verdim azaltmadım. Sonuç mükemmel 👌 inşallah en kısa zamanda yer ama yemezse de ümitsizliğe kapılma diye yazdım 🌸 onlar kendilerini hazır hissedince yiyorlar ☺️