1annne kullanma canım bana da verdiler oğlum gazlıydı iyice gazlandı onu kullanınca ve kaka yapamadı. İnternet ten okuyabilirsin burda da çok paylasan oldu kabızlık ve gaz yaptığını ve içeriği tezöi değil pareben varmış. Ben tekrardan gittim doktor Nbl nin probiyotik d3 dropunu önerdi kendi çocuğuna da ondan kullanmış. Ayrı ayrı hem probiyotiğe hem d3 para vermedim açıkcası Şuan daha iyi.
Enlsr