Aslananne1 Bebeginibekkleyenn benim arkadaşımın kızı öyledi saçı sıfıra vurdu makine görsün dedi ondan sonra saçları çıkmaya başladı şuan 19 aylık örüyor saçları ni 😀
Blossom00 Bebeginibekkleyenn Bende bekleyim kızım da 6 aylık tek tük saçı var birazda genetik bence benim bebekliğimde aynı çünkü. Bekliyorum sabırsızlıkla uzamasını😄
Yarenylmzz Bebeginibekkleyenn bizimki de aynı herkes erkek sanıyor 4 buçuk aylık keltoş😅 galiba sarışın olacak o yüzden böyle
Binnur_cam Bebeginibekkleyenn ben kızımın saçını 3 aylıkken 3 numaraya vurdum 🤦♀️ 4 aylık şimdi yavaş yavaş uzuyor… Bizdede kaynanam erkek çocuğuna benzetti 🙄😡 Geçende kucağına almış güzel kızım diye seviyor bende yakışıklı oğlum diye sev dedim ..