Selamlar hepinize. Cocuk bezi alacaktım bugün en son stok yapmıştık ne zamandır onu kullanıyordum kızıma bugün fiyatlara baktim ne göreyim uçmuş uçmuş reesmen ağzım açık kaldı fiyatlara bakarken. 6 numara kulot bez veya cirtli kullanıp memnun kaldığınız aynı zamanda fiyatları biraz daha uygun olan bez tavsiyeniz varmi? varsa benimle de paylaşır mısınız. Sıkmayacak sizdirmayacak güzel bir bez arayisindayim. Doğduğundan beri molfix kullanıyordum ama şimdi artık değiştirmem gerekiyor ne yazikki. Önerilerinizi bekliyorum hanimlar