DuruAselEmr Arkadaslar merhaba ankastre alacağım ama rengine karar veremedik kullanı ve görsel açıdan ne renk önerirsiniz.Siyah, beyaz yada gri🙂
Aslaniko DuruAselEmr ben de görsel diye siyah ankastre ve siyah tezgah yaptırdım ah ah aklıma tüküreyim haha
hilaldorukk Kesinlikle siyah alma ben çok güzel duruyor kimseyi dinlemedim aldım 🫠 aşırı pişmanım şu anda asla temizlenmiyor anında toz😏
g-k-s0212 DuruAselEmr siyahın kullanımı zor ama ben siyah seviyorum ya beyaz almış eşim sürpriz yapmış ben mutlu değilim ama kalitede olarak Bosch markadan memnunum
DuruAselEmr Aslaniko Evet siyah çok şık duruyor ama çalışıyorum ve 3 çocuk olunca en pratik temizliği kolay olan daha iyi olacak sanırım beyaz alacağım.