Lina099 Merhaba kizlar . 12 gün önce sezeryan dogum yaptım kanamam az . Doktor rahim ağzı kapalı ama sökülebilir dedi kanaman operasyon istemedim sökülür diye… doğal yöntemle sökülür mu sizce adetlerim çok kanamalı geçerdi. Bu arada emziremiyorum