melak60 bende kullandım bebeğime doktorum bana bunun sadece gaz problemlerini çözüyor olarak düşünme dedi bağırsak düzenleyici probiyotik bir ilaç demişti 1 defa kullandım ise yaramadı deme sakın dedi düzenli olarak kullanmam gerektigini soylemisti ama çok pahalı 2 defa kullanabilmistim memnun kalmıştım