Ayisigi45 Bebeğim göğsümü emmediği için mamaya başladık göğsümde bir buçuk aydır süt var hiç sağmadım bebeğimi emzirmeye çalışsam sütün bebeğime bir zararı olur mu büyüklerimiz beklemiş süt verilmez diyorlar bilgisi olan var mı