nolmuskine 20 bin sermayeyle başladım ben. Kalitesine güvendiğim bir toptancıyla anlaştım. Sadece instagram üzerinden düşünürseniz vergiye gerek yok ama hepsiburada, trendyol gibi pazar yerlerine girmek isterseniz vergi mükellefi olmak zorundasınız. Sonrası fotoğraf çekimi ve paylaşma zaten.