Yigitinannesiii6 İlk doğumumda da 2 aya anca toplamıştım kendimi tamamen. Şimdi 11 gün oldu ve yeni doğum yapmışım gibi dikiş yerlerim çok acıyo uzun süre ayakta duramıyorum üzerine oturamıyorum . Varmı benim gibi yoksa bende mi anormallik var .