_gulll işin açıkçası bebek arabası 4baby marka …çatlamalar kırılmalar oluştu sanki savaşa gittik toplasan 10defa kullandık firma yapıştırıp geri göndermiş puseti iyice güvensiz geldi bana yani 4baby pişmanlık biraz da bebek kolları sıkıştım gibi hissettim ve artık puset çöp benim için yapacak bişey yok …diğer aparatı da biliyorum bebek için erken çarem kalmadı