zeynepdurunun_annesi Kızlar bebeğimin küçülenlerini kışlıkları felan vakumlamak istiyorum ama yorumlarda çoğu kişi zamanla açıldığını söylemiş. Doğru mu? Alsam pişman olur muyum?
Gizzzzz-giz zeynepdurunun_annesi valla ben çok rahat ettim şu an 0 3 kullanıyor ama ileriki dönemdeki şeylerin hepsi vakumlu hurç ta iyi ki almışım açılma falan yapmadı açılma olursa tekrar elektrikli süpürge ile vakumşarsın nolacak acayip rahat bişey
Gizzzzz-giz zeynepdurunun_annesi migrostan almıştım ben büyük olandan 3 6 6 9 9 12 sıralayıp vakumladım aynı sırayla yine kğçülenleri koyacam