Eersoy Kızlar merhaba isofixli oto koltuğu aldık ama arabaya henüz takmadık oto koltuğunu arabaya sabitlerken altına ince örtü gibi şeyler serenler gördüm sizce gerekli mi sizler nasıl kullandınız tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Kuzularinanasi Eersoy koltuk deriyse yirtilmasin fln diye ortmuslerdir yada cocuk biseyler dokerse pislanmesin diye ama bnce guvenli dgl hemde gerekli de dgl yillardr oto koltgumuz var hic altina ortmedim.ama kizimin oturdugu yere muslin ortu ortuyorum sirti cok terler cunku terini ceksin diye
Semaaa39 Eersoy biz besafe aldık. Ekstradan alt tabanına koltuk kumaşından gibi satılanlardan aldık. Aldığımızda 500₺ di galiba. Zamanla koltukta sürekli takılı kalacağı için iz oluşturur yıpratabilir vs diye önermişlerdi. Arabamızda yeni olduğu için direk aldık düşünmeden memnunuz
Eersoy Mazikeen oto koltuğu ile araba koltuğu arasına seriyorlar oto koltuğu yine sabitleniyor ama araba koltuğu zedelenmesin diye sanırım
fasulyeninannesi1 Sadece oturdugu yere muslin ortuyorum muslini kemer yerlerine gore kestim hatta yandan kestim ki artan yeri de uyuyunca ustune ortuveriyorum😁
Eersoy Semaaa39 benim gördüğüm incecik bir örtüydü koltuk kumaşı gibi görmedim ama internette vardır sanırım bir bakayım teşekkür ederim
Semaaa39 Eersoy normalde oyo koltuguna zarar vermemesi asına araba koltuk kumaşı gibi olanlar satılıyor. Müslin fln örten görmedim ben