Arkadaşlar çok merak ettiğim bir konu hakkında size sormak istiyorum. 8 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Doğum yaptığım ilk gün sütüm kıdım kıdım geliyor gibiydi. İki gün bu şekilde emzirmeye devam ettim. Bebeğim 4100 olarak dünyaya geldi. Ebe kilosu olduğu için ve sarılık çıktığı için sadece anne sütüyle değil arada bir mamayla da destek vermem gerektiği söyledi. Bugün 8. gün ve sütüm gayet iyi geliyor yada ben öyle zannediyorum. Bebeğim geceleri gayet iyi. Karnı aç değil bundan eminim. Çünkü emdiğini hissediyorum. Yutkunmasından,göğüs ucumun çekilmesinden, ve kendim elimle sıktığımda da geliyor. Bazen ağzının kenarları süt oluyor vs.. Bugün bir akrabamız memelerin kaynıyor mu, emzirdiginde damarların çekiliyor mu, şimdi senin sütün taşması lazım demek ki memelerin büyük ama sütün az yetmiyor dedi. Daha da artmaz nasılsa öyle devam eder dedi. Çünkü bende şimdiye kadar öyle kaynaması gibi bir şeyler olmadı. Bir iki kez emerken damar çekilmesi gibi hissettim o kadar. Ama bebeğimin emdiğinden eminim. Sadece sık sık emmek istiyor olabilir. Memenin üzerinde uykuya dalıyor. Yerine koyduğumdan bir sure sonra ağzı bir şeyler arıyor gene. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sütüm az mı,azsa düzelir mi ? Bu kaynamasını hissetmemek normal mi? Hissedecek miyim yada? İlk bebeğim. Haliyle tecrübe sahibi insanlardan bilgi almaya çok ihtiyacım var. Uzun oldu kusura bakmayın.