eymenim1405 6 ay önce normal doğum yaptım dikiş dikerken uyuşturdular acaba ondan mi kaynaklanıyor ara ara belim çok ağrıyor sizdede var mı kızlar bu durum
Bilge12 eymenim1405 Ayni durum bende de var ozellikle sabah yataktan kalkacagim siralar cok agrior dogumdan sonra oldu ben fazla ikinmaya bagliyorum onu uyusuturmayla bi alakasi yoktur sanki ikinirken illaki belimizi de zorluyoruz
eymenim1405 Bilge12 evet benimde sabahları öyle ya sürekli olmuyor allahtan arada bir oluyor adetinde gecikti 13 gün ondan mi acaba
Humaahsen Dogumda zorlamadan oluyormus sormustum doktor a 1.dogumumda hıc yasamadım 2. De anam agladı halada var cocugun altını degıstırırken egılemıyorum 3aylık kızım