Kızım 11 aylık adını söylediğimiz de çok çok nadir bakar kelime olarak dede baba derdi alkış çalar el sallardı şuan söylemiyor şimdi sdece anne annanne nene kedi gel hadi der alkış çok çok nadir yapar göz teması da arada çok iyi arada hiç yok sizce neden böyle yürüyor ilgi de gösteriyoruz