TubaB Kayınvalidem bakacak 6-7 saat ama süt sağamadım bir türlü , ek gıdaya da başladık ama hala öğün olarak yiyemiyor , asıl anne sütüyle besleniyor. Devam sütü vermeli miyim ? Hangi devam sütünü önerirsiniz? Ya da sadece ek gıdayla mı durmalı…
Kuzularinanasi TubaB devam sutu belki sevmez icmeyebilir.ben bi kez kizima meraktan denedim 1 yudum dahi icmedi.hep anne sutu aldi .6 7 saat icin meyve ek gida atistirmalik bnce yeterli gelir .muz fln seviyorsa tok tutar mesela.onun disinda seviyorsa yogurt ,ayran icebilir
Semaaa39 TubaB okadar saat emmeden durabilir mi? Benimde oğlum 8 aylık 3 öğün yiyor ama emmeden de durmuyor. En fazla 2 saat. O da dışarıdayken ilgisi dağılıyor falan ondan
TubaB Kuzularinanasi teşekkür ederim , ben de hiç denemedim devam sütü ya da herhangi bir mama… tadını sever mi sevmez mi bilmiyorum ben de … siz hangi markayı kullanmıştınız?
Kuzularinanasi TubaB bebelac gold almistim.1 yasinda denedim ben.icmeyince gorumceme verdim onun ki iciyor diye emmeyi birakmisti ztn.illa icsin diye derdim olmadgmdan baska denemedim acikcasi.sirf meraktan denedim kasik mamasi ,kavanoz puresi de yemedi hic asla sevmedi.muzu cok sever ama asla pure yemez oyle alisti cunku.yani sizde 1 gun icin bnce ziyan da olmasin yazik bi paket mama kac lira simdi.en guzeli ek gidiyla gecistirin
TubaB Semaaa39 inşallah durabilir, bizimki de neredeyse saat başı istiyor, galiba ayrılık kaygısı da başladıkça daha da düşkün oldu bana…
Semaaa39 TubaB siz süt sağmaya çalışın mutlaka. Ayrılık kaygısından öte karnı acıkabilir. Oğlum yediği halde hala ek gıdayla doyabilecek durumda değil. Kaka yapsalar acıkıp emmek istiyorlar. Korksalar süt rahatlatıyor. 7 saat cok cok uzun bi süre. Doktorunuzada danışın isterseniz. Sizi görmemeside kötğ etkileyebilir