Bence biraz daha bekleyin yani bu benim fikrim ben mesela en azından bebeğim 2 - 3 yaş aralığına gelsin diye düşünüyorum yani gittiği yere kadar gitsin diyorum ama o yaşlara geldiklerinde illaki arkadaşlarından yada marketten görüp isteyecekler gözü kalır hiç vermemekte iyi değil yani arada bir yesin tabi ama 1 yaş erken yemese daha iyi sonuçta şuan çikolata diye tutturmuyor sanırım 😊