101021Can  Kızlar dolap ve tezgahım bu şekilde Ankastre ocak alacağız sizce ne renk gider gümüş beyaz siyah Hangisi kullanışlı olur
101021Can tomvejerry gönlümden geçen o ama çok toz olur mu acaba :) Hani diyorlar siliyorz arkamızı dönüyoruz bakıyoruz toz :)
Zehrakizim06 101021Can benimki siyah cam ve aşırı tozlanıyor ve şu lekeleri belli oluyor beyaz alırdım şimdiki aklım olsa
Duygarn Temiz görünüm açısından kesinlikle beyaz. Siyah da kullandım gümüş de. Silersin bez izi kalır. Temizlersin akşamına tozlar burdayım der.
nur09_ 101021Can kesinlikle beyaz yada gümüş çünkü siyah annen kullanıyor ve ay o bu şekilde mutfağımız güzel oldu fakat kullanışlı değil çizildiğini belli oluyor ve sürekli toz vs yada bez izi oluyor siyah şık ama pişmanlık
Mutluanne06 101021Can beyaz al canım siyah ve gümüş kullandım toz ve bez izi oluşuyor şuan beyaz kullaniyorum çok memnunum
Anr5155 101021Can kesinlikle beyaz toz çizik belli etmez gri çiziği çok belli ediyor siyahta öyle bir de tozu üstüne topluyor sanki.
reynwoman 101021Can siyah kesinlikle tercih etmeyin annemin siyah aşırı derece toz leke belli ediyor bir damla su lekesi bile çok göze batıyor
uynakbalina 101021Can tartışmasız beyaz annemlerinki gri ama çok berbat en ufak su lekesi belli oluyor
Beraninannesii 101021Can Net beyaz siyah pismanliktir sil sil yine kirli yine tozlu 🤦🏻♀️ Pişman olmak istemiyorsanız beyaz alın bence
Azra41 101021Can bence beyaz :) ben beyaz eşyaların rengini beyazın gösterdiğinden tarafım . Siyah çok kır gosteriyor pişmanlık kimden duyduysam öyle diyor :)