Adasu18ruzgar18 Slm arkadaşlar ikizlerim 3 ay emdi bi daha emmediler şuan 5 ay 1 günlükler formül mama kullanıyoruz az miktardan başlayıp şimdi çay bardağı yarısı kadar ek gıda veriyorum (meyve püresi ve yoğurt )yapıp veriyorum ama kaşık maması kullanmak istiyorum arada besleyicimidir önerileriniz var mı kilo alır mı kaybeder mi ??
Zeynepalidaghan Adasu18ruzgar18 kendiniz yapsanız daha iyi olmaz mi? Meyve püreleri çorbalar ne kadar iyi olsasa koruyucu içerir raf ömrünü uzatacak kimyasallar oluyor
DidemYldrm Adasu18ruzgar18 hipp iyi geceler Maması var 4. Ayın sonundan itibaren başlanıyor ben onu veriyorum doktoruna ya da ebene danışıp verebilirsin bence onlar ne derse o tabi
bsk89 Adasu18ruzgar18 bende bu konuyla ilgili başlık açtım ama kimse geri dönmedi en besleyici ve içeriği iyi olan hangisi acaba ben hipp in iyi gecelerini kullaniyrm 15 gundr
ilknurcelik Adasu18ruzgar18 hipp kavanoz mamalarının daha besleyici ve organik ancak şekersiz olduğu için bebekler tarafından pek beğenilmediğini işittim. Ben kendim yapacam meyve+ pirinç unu+ devam sütüyle
Adasu18ruzgar18 bsk89 sevmedi diye bende gece uyurken formül mamasının içine koyuyorum öyle bitirtçem içeriğinde güzel faydalı besleyici şeyler yazıyor ama
Adasu18ruzgar18 ilknurcelik aynen bende bugün mürdüm eriğini denedim suratı şekilden şekile girdi Biraz yedi 3 gün az az vericem bakalım
DidemYldrm [bilinmeyen] 4 buçuk da canım Tadımlara 4. Ayda Ama biz sadece mama kullandığımız icin erken başladık ama daha tam başlamış bile değilim hala çok az tadımlık veriyorum