Benguu_72 bol bol duş aldırın saçlarını yıkamanıza gerek yok vücudunu da yıkasanız sadece olur günde 2 3 kez hem serinler rahat eder. Birde stilex jel sürebilirsiniz tabi doktorunuza danışın ama bizim evde hep olur çok kaşınır rahatsız eder duş işe yaramazsa sürüyorum anında kesiyor sinek ısırığına falan da çok iyi geliyor. Doktoru alerji olduğunda vermişti ve isilikte de kullanabileceğimi söylemişti tek kullanımda rahatlatıyor