mom0989 Kızlar bebeğim 3 gündür kaka yapmıyor meme+mama olarak gidiyoruz 3 aylığız 2-3 kere mama yiyor şuan da maması özel bebelac lf ishal bebeklere de veriliyormuş (zeytin yağı koyuyorum her yaptığımda) alerji bölümüne 15 gün sonra gün alabiliyoruz o yüzden gastro böyle devam edeceğiz dedi. Laktozsuz mama. Tavsiyeleriniz neler ? Huzursuz ya da huysuz değil
Asafeymeninannesi mom0989 10 güne kadar da yapmaması normaldir annesi ☺️ Oğlum 8 gün boyunca yapamamıştı. Gün geçtikçe huzursuz ve huysuz bir çocuk oldu. Ardından ağlama krizleri.. 1 defaya mahsus olmak şartıyla fitil atmıştım 🙄
Gizoli mom0989 kızım 6 aylık meme+mama gidiyoruz bizde 4-5 günde bir çıkıyor hala top top yapmadığı ve huzursuz olmadığı sürece müdahale etmeyin demişti doktorumuz 10 güne kadar normal diye söylemişti doktorda bize en son radde de fitil atmanızı öneririm çok canı yanmıştı fitilde
meva_kus mom0989 bizde 4 gundur bekliyorduk bugun yaptı çok şükür 1 haftaya kadar normalmiş. Hipp combiotic kullanıyodum herkes sma İyi deyince Geçiş yaptım ama tekrar döneceğim sanırım. İçine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum her zaman bende
ilknurcelik mom0989 3 aylık benimki de anne sütünün yanında günde 2 kez 120 cc mama içiyor en fazla 4 gün kaka yapmadığı oluyor huzursuzluğu olmuyor
mekikkk Huzursuzluk yoksa doktorumuz normal demişti bi haftaya kadar yapmayabilirmiş şuan da iki günde bir yapıyoruz kakamızı
Deletedmom772 Asafeymeninannesi aynen benim oğlumda mamasini değistirdik 8 gun kaka yapamadi 10 gun hep zar zor kendisi yapti 8gunde lavman yapdim oyle yapti 18 gun zehir etti herseyi.yazik yavrum.git gide huysuz oldu agladi huzuru kalmadi sakin bi bebekden eser kalmadi uykusu karistirdi koliklesdi hep onun yuzunden.ayni durumdada gidiyo
Uygarinannesi41 Asafeymeninannesi fitili verince kakasını yaptı mı acaba bende fitil verip vermemek konusunda çok kararsızım
Yekyek12 10 güne kadar normal, belki kendi rutini olacaktır bebeğinizin. Benim bebeğim 4 günde bir kaka yapıyor, sadece anne sütü ile besleniyor
mom0989 meva_kus canım internette bir sabah bir de akşam koyuyorum ben çünkü ishal gibi oldu kuzum sen de öyle dene her mama da koyma
Eymeniim Eğer huysuz huzursuz değilse 10 güne kadar yapmaması normal benim bebeğim hep haftada sadece 1kere yapıyor doktor olabilir dedi bir sorun yaşamadık bizde mama ve meme olarak besleniyoruz