Hicbisi olmaz benim de bebekken çok erken çıkmış... Çok sağlıklı dişlerim var,o kadar ki 30yasindayim 20 liklerim dışında çürük yok ağzımda.. hiç endişelenmeyin çok mutlu olun ya, ben oğlumun dişlerini görünce mutluluk gözyaşları döktümMMM çok güzel bı andı...