Aynı tat olur mu acaba
Naciyeylmz ben koydum aynı tad oldu
Naciyeylmz evet güzel oluyor
Naciyeylmz balkona koydum kurusun diue domates de dün yağmur başladı 🤪🤪
Naciyeylmz evet canım tad ayni