Hanımlar merhaba 6 aylık bebeğim hasta oldu ateşlendi .bir tatlı kaşığı calpol verdim doğru yaptım mı yoksa fazla mı verdim ? Biraz hapşırık ve öksürüğü var sizce ne zaman geçer kaç gün sürer bu ateş ? Şuan sadece bir gece ateşlendi o kadar. Ölçer ile ateşi 37falan olmasına rağmen sürekli ıkınma halinde bebeğim böyle olması normal mi ?