Kızlar bebekleriniz uykuda.n nasıl uyanıyor? Bizde çığlık kıyamet yanına nasıl koşacağımı şaşırıyorum valla. Bazı arkadaşlarımla konuştum bu konuyu kimi uyanıp yatağın içinde bekliyor sessizce diyor, kimi bana seslenir uyandığında anne diye diyor. Ama bizde uyanınca sanki terk etmiş gitmişim gibi çığlık çığlığa ağlama var malesef 😢 benim yatağımda yanımda ve emerek uyuyor, uyuttuğumda kalkıyorum yanından ama özellikle gündüz uykusunda maksimum yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor gidip tekrar emzirip uyutuyorum ama böyle sürekli yat kalk tetikte uyuyunca ne Bi işimi yapabiliyorum ne de kendime vakit ayırabiliyorum. Normalde ağlayan bir bebekte değil o yüzden bu kadar ağlamaya üzülüyorum da yani neden böyle oluyor acaba sizinkiler nasıl uyanıyor uykudan 😢