Aslında kısa değil zaten kız çocuğu ne kadar uzun olabilir ki çok uzunu da iyi görünmüyor orta halli olsun yeter benim kardeşim 1.80 e yakın mesela ne bileyim zayıf olduğu için çok itici durmuyor ama şişman olsa güreşçi gibi görünürdü kötü bence çok uzun olunca