Kızlar artık sabah akşam tarif bakmaktan denemekten hiç olmasından yoruldum bana akıl verin demiri düşük özellikle demiri yükseltecek sağlıklı tarifler istiyorum .sulu yemek sevmiyor atistirmalik gibi hep elinde köfte tarzı alıştı sanrm yesin de nasip yerse yesin dediğim için oldu ( tavuk köftesi nohut köftesi vs gbi) kırmızı et ve kıyma ağzına almadı daha .sulu yemeğe döner mi sonra bi de aklıma o takılıyor sabahları da çok iştahsız hiç yemiyor geçici mi bu süreç?