pinarsvcn dinlenmeniz gerekiyor. Biliyorum çok zor ama her fırsatta uzanmalısınız. Ben hastaneden eve gelince doğru düzgün yatmadım hep ayaktaydım. Bir hafta sonra kontrole gittiğimde doktor bana çok kızmıştı. Şişmiş, kıpkırmızı, sert olmuştu. Sen hiç mi yatmadın demişti. Ampul şeklinde kırmızı bir ilaç vermişti onu sürdüm ve fırsat buldukça yattım. Açılmadan toparlanmıştı o şekilde