Feyza38- Diş çıkarma döneminde uygulayıp memnun kaldığınız bişey var mı veya bir ilaç osanit diye bitkisel bi ilaç varmış onu kullanıp memnun kalan varmı
beyzacmvrc Feyza38- henüz diş zamanımız değil ama karanfili ezip saf zeytinyağı ile karıştırıp sürüyorlar çok iyi geliyormus Dolapta muhafaza ediyorlarmis sonra Bir araştırın siz yinede istemeseniz
1oglananasi6 Feyza38- eczaneden tetagil aldım 16 aylığız hala kullanıyoruz yatistiriyor diş erlerini. Sonrasında karanfil ezip zeytinyağı ile karıştırıp jel yapıyorum dolaba koyuyorum diş etlerini ovuyorum bunlar iyi geliyor