direnim_ hiç şampuana gerek yok zeytinyağı sürün 15 Dk bekletin sonra e bebekte çok uygun fiyata konak tarafı var onunla arkadya doğru tarayın kalkıyor acıma falan yok yani, sonrasında banyo ettirin bunu iki uç kez yaptık ve konaktan kurtulduk en kolay yöntem :)