Nilamom11 Kayıtlar bugün başlamış ama nasıl yapıldığını bilmiyorum bilen birileri varsa yardımcı olabilir mi
qwerty2 Nilamom11 aöf ilk kez kayıt olcaksanız sanırım. E devlet üzerinden yapıyorsunuz. Yüksek öğretim kayıt yazınca çıkması lazım. Sonra harç yatırırsınız. Hayırlı olsun. Hangi okul ve bölüm ☺️