Oğlum 3. Ayına yeni girdi , 2.aydan beri gaz konusunda rahattık ağlamıyordu eskisi gibi rahat çıkarıyordu nadiren sancısı oluyordu ama 1 haftadır yine aşırı gaz sancısı var sürekli kıvranıyor kendini kasıyor ıkınıyor çok gaz çıkarıyor ama rahatlayamıyor gazı çok kokuyor bide . 3. Ayda azalır diyorlardı bizim tam tersi artmaya başladı bu durumu yaşayan var mı