Melo29 Deletedmom_116 ben buharlı pişirici aldım en başından beri elim ayağim oldu herşeyi atıyorum içine maksimum 20 dakikada mis gibi yumuşacık oluyor bir de pişirince çıkan suyla çorba yapıyorum blend ediyorum yani başta gereksiz gibi gözükebilir ama ben bir aydır hergün kullanıyorum iyi ki almışım sen de bir araştır istersen
JollyBaby Ay birden aklıma düştü bu kız kaybolmuş gitmiş ortalıktan haberi olan var mı her şey yolundadır inşallah. 🫢 @kinderpingui @Aaayysseee
defnevedoruk JollyBaby aşkım. zeynep çok iyi 7/24 konuşuyoruz. kızı yaklaşık 6,5 aylık oldu. ikiside çok iyi. bu arada bende defnemomm.❤️
Beratim17 Biz de haftaya 5,5 aylık oluyoruz başlıyoruz Allahin izniyle zaman su gibi geçiyor. İlk yoğurtla baslicam bende nasipse, sonra kabak, havuç , patates ilerlicez arı mama hero baby mama kasik mamaları arada vericem meyveler vericem bebegime 🥰❣️❣️❣️