BeyCan_aks Anneler oğlum alttan 1 üstten 2 tane olmak üzere diş çıkartıyor ve günde 6-7 tane bez değiştiriyorum maalesef Patates , elma , havuç , yoğurt vermeme rağmen inanın hiç hafifleme olmadı .. bebeğine reflor şase veren var mı ?
Patron1bebeginannesi BeyCan_aks bebeğim kaç defa dış çıkardı hiç ishal olmadı böyle. Hafif bir iki bezinde öyle oldu. Sürekli devam eden bir şeyse götürmeniz de fayda var
aylizinannesiii BeyCan_aks benim kızımda dış çıkarırken hiç ishal olmadı ilk defa duydum sulu kaka gibi oluyordu ama sürekli geçmeyen ishal için alerjidende olabilir kızım alerjik bebekti yediğinde ishal oluyordu bence bir degerlendirin
BeyCan_aks Ogulluana herhangi bir enfeksiyon yok dedi ilaçta vermedi Dişten kaynaklı dedi lapa havuç falan yedir dedi başka bir şey demedi
BeyCan_aks Patron1bebeginannesi Götürdük ama dişe bağlı dedi ve lapa elma havuç falan ver dedi veriyorum fakat geçmek bilmedi Kan tahlilleri falan hep temiz çıktı anlamadım bende
PamukPrensesannesii BeyCan_aks Hayır toz probiyotikten bahsediyorum. Maflor kullanabilirsiniz. Anında kesiyor 🌺
Ed5242 İlk dişlerini cikarirken bizim bebeğimiz de ateşlendi ve ishal oldu. Biz dişten mi dedik doktor diş bir hastalık yapmaz damaklari inceldigi için enfeksiyona açık hale gelir ve enfeksiyon kapar o yüzden ateş ishal olur dedi. 5 6 gün sürmüştü diye hatırlıyorum. Bize probiyotik damla yazmıştı ve sizin yedirdiginiz şeyleri yedirmemi önermişti birkac güne geçer bence
BeyCan_aks Ed5242 ateş yok çok şükür sadece ishal var düne göre bugün biraz hafifledi gibi ama içim hiç rahat değil
BeyCan_aks Mrvsmt2502 kendim mayalıyorum yoğurdu , eczaneden de probiyotik alıyorum öyle mayalama yapıyorum
Ed5242 BeyCan_aks geçer kısa zamanda inşallah insan kiyamiyor gerçekten. Neyse ki büyüdükleri zaman böyle şeyleri hiç hatirlamayacaklar
Mrvsmt2502 BeyCan_aks hazır olanlarda çok az bakteri oluyor diyecektim de. Birde markaya göre bakteri çeşidi değişiyor marka değiştirmeyi ya da direkt içirilen probiyotik almayı deneyebilirsiniz. Moro çorbası ishali kesmek için birebir
Haydinn BeyCan_aks 1 yaş sonrası için olabilir dediğim probiyotik ama bi eczacıya danışın bağırsak hareketlerini düzenlediği için bize iyi gelmişti , diğer şaşe hakkında bir fikrim yok geçmiş olsun
Mrvsmt2502 BeyCan_aks yarım kilo havucu 1.5 2 su bardağı kadar suda haşlayın piştikten sonra 1 su bardağı kadar su ekleyin kıvamı size kalmış ve tuz ekleyin . Bu kadar yağ vs eklenmiyor büyük ihtimalle keser ishali. Yağsız besleyin bi süre yağ bağırsak hareketlerini arttırıyor çok geçmiş olsun
mobesebesir BeyCan_aks dişin bu kadar ishal yapacağını düşünmüyorum ama ishale maflor probiyotik iyi geliyor. Oğlum gecen haftalarda salgın ishale yakalandı 4 gün sürdü entoregermina maflor dönüşümlü kullandım hemen toparladi
BeyCan_aks mobesebesir ben de düşünmüyorum ama kan tahlili temiz çıktı Enerjisi dalan yerinde çok şükür ama evi tur emekliyor sonra bir bakıyorum halının üstüne yatıvermişş Ateş falanda yapmadı Ama bu ishal neden anlamadım gitti