Gnyarknnn İlk kızıma evlendiğim ay hamile kalmıştım. İkinci bebek için ben de 4 yaş aralığı istiyordum. Bu plana göre de ilk denemede hamile kaldım. 6 haftalık düşük yapıp bir daha 2,5 sene hamile kalamadım. Yaş aralığı 6,5 yaş oldu kızımla oğlumun. O yüzden herkese diyorum ki, akışına bırakın. Hayat ne getirecek bilinmez. Hayırlı zamanda olsun.