2girlsmom Kızlar alt kattan internet alıyoruz ama sadece bir odada çekiyor diğer odalarda da çekmesi için router almayı düşünüyoruz ama kablosuzlar oek işe yaramıyor gibi yorumlar görüyorum kablolu da alsal sıkıntı ordan buraya nasıl kablo çekeceğiz. Kullanan bilgisi veya önerisi olan yardımcı olursa sevinirim.
senaatuncc 2girlsmom Sinyal güçlendirici alabilirsiniz prize takılıyor biz önceden kullanıyorduk gayet iyiydi
endoplazmikretikulumiste 2girlsmom sinyal güçlendirici kullanıyoruz öyle kablolama sistemi yok prize tak yeterli
2girlsmom senaatuncc markası neydi acaba hatırlıyor musunuz çekimi nasıldı siz de mi alt veya üst kattan kullanıyprdunuz?
2girlsmom endoplazmikretikulumiste siz ev içinde mi kullanıyorsunuz alt üst kat için mi? Marka model va bilgisi verir misiniz bakayım
yagmurkokusu_ Xiaomi aldık görümceme ama faydasız onlarında dublex , Bizde alacaktık yukarıda interneti zor kullanıyoruz. Ya orta merdivene alacağız heryere kolay gitsin diye ya da tv ye kablolu bağlatıp yukarıya alacağız.
senaatuncc 2girlsmom 2girlsmom Bizim modem evin içinde çekmiyordu 2 ay önce taşınınca kullanmayı bıraktık sinyal güçlendiriciyi. Xiaomio vardı bizde normalde yan odadan bile zor çekiyordu wifi. Sinyal güçlendirici aldık kurduk sokağın başına kadar wifi çekiyordu baya iyiydi
yagmurkokusu_ 2girlsmom aynen çözüm lazım bize de yukarıya çıkmak istemiyorum bu yüzden kendi internetimde daha 20 günde 20 gb gidiyor. Yaptığım aşımlar cabası hem ev hem kendi telefonumuz boşuna masraf oluyor