Ani bir kararla oğlumu da göndermeye karar verdik. 2018 doğumlu. Çok hırçın ve evde bunaldıkça kardeşine sarıyor belki faydası olur dedik. Etkinlikler yapıyoruz evde kitaplar okuyoruz ama yetmiyor yetemiyorum. Tecrübe edinenlerden yardım istiyorum doğru bi karar mı faydası oluyor mu