1Eczacanne ay yok bebeğim ya sıcağa çok alıştırma hastalıklara meyilli olur
ben uyku tulumu aldım bi 2,5(bilinçsizlik) bi 1,5(oda ısısına göre) ilk zamanlar ikisiyle de terleyince sadece koyafetle yatırdım. üstünü örtmeye korkuyordum velhasıl örtünce de atıyordu zaten. o yüzden soğuksa üstüne bir kat daha giydiriyordum
bu sene daha düşük tog almayı düşünüyorum geçen sene zor oldu habire sortını göğsünü elle terledi mi üşüdü mü diye yani tavsiye ettiğimden yazmadım
kendi bebeğine göre de bak. kimi bebek uygun tulumu giydirsen de sıcak gelebiliyo benimki gibi veya belki sıcağı seven bebek varsa o da daha kalına ihtiyaç duyabilir
burda okuyorum çünkü oda ısısı 22-23 ken 2,5 tog giydirenleri ve terlemiyor diyorlar ben giydirsem yatak göl olur