teachermom07 Saliss yakın bi arkadaşım Almanya’dan aldığı phlips avent elektrikli pompayı kullanıyordu . Memnun kalmadı yara oldu Mastit oldu vs manuel lansinoh aldı o da sonra
Eackr Saliss sağarak besleyecekseniz eğer kesinlikle şarjlı giyilebilir olanlar. Ben bebebao kullanıyorum nerdeyse 3 ay olacak çok memnunum