Saliss 4 aylık kızıma 15 gün önce mama başladım sütüm yetmediği için şimdi beni emmiyor sütüm ne kadar var bilmiyorum bundan önce mochi kullanıyordum artık onunlada bir sonuç alamıyorum elektrikli ne önerirsiniz
-Sare32- Saliss manuel vardı benim mastit oldum en uygun kiwi buldum yani işimide gördü memnun kaldım biraz bütçe meselesi ama varsa bütçeniz kaliteli alabilirsiniz vakum daha çoktur
Saliss -Sare32- benim içinde şuan en önemlisi vakım o yüzden karar veremedim sütüm az olabilir o yüzden güçlü vakum olmalı düşüncesindeyim kiwide nasıl güçlü mü
Btlyc Saliss iki çeşit vakumu var biri yavaş biri normal çok memnundum ben çatıştığım için iş yerinde kullanıyordum
-Sare32- Saliss Saliss size belki bi tık düşük gelir o zaman ben emzirmeden sonra boşaltmak için kullanıyorum
teachermom07 Saliss lansinoh manuel pompa kullanıyorum 1 senedir hergün ! Para verip aldığım en çok kullandığım ürün oldu kendisi bu süreçte
Saliss teachermom07 manueller güçlü çekmiyor dediker bana o yüzden hiç düşünmemiştim süt durumuna göre değilir mi acaba
Affan27 Saliss bence çok pahalı olan en iyisi diye bişey yok önce bunu bilin isterim ben ebebeğin kendi markasını aldım elektirikli çokta memnun kaldım süt kanallarımı açtı sütüm arttı
Saliss Affan27 zaten öyle bir düşüncem yok beni tek düşündüren vakum gücü oldu bana güçlü vakum olan bir cihaz gerekli
seniyirimmisdafaa Saliss elektrikli. 5e kadar emis kademesi ve 2 degisik emis ritmi var. biraz pahali ama guzel
teachermom07 Saliss yakın bi arkadaşım Almanya’dan aldığı phlips avent elektrikli pompayı kullanıyordu . Memnun kalmadı yara oldu Mastit oldu vs manuel lansinoh aldı o da sonra
Seren-karan Saliss kiwi kullanıyordum ama hiç memnun kalmadım sütüm varmış ama getirmiyordu phılıps Avent aldım bende gayet memnunum
Saliss Seren-karan teşekkürler banada vakumu güçlü bir cihaz gerekli sütümün fazla oldugunu düşünmüyorum
Saliss -Sare32- malesef yetmediğinde mamaya başladım biberonda hemen çektiğinde gelmesine o kadar alıştı ki gögüslerim anca çok dolu oldugunda emiyor ben az dolu oldugunda pompayla çekeyim azda olsa içsin diye pompa arıyorum
Saliss Btlyc anladım teşekkürler benim kızıma malesef çekmek zor geliyor az oldugunda o yüzden kullanıcam tek model mi var acaba sizinki hangi modeli