Merhaba arkadaşlar fikirlerinize, yorumlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim. 16 aylık bir bebeğim var, kedileri çok seviyor. Arkadaşlarımızın evinde veya sokakta sürekli peşlerindeyiz. Sokaktaki canları beslemeye ineriz bazen. Biz bir kedi sahiplenmek istiyoruz. Ama 16 aylık bebekle bu zor mu olur, nasıl olur bilmiyorum. Bir yanım çok istiyor oğlum için, bir yanım zorlanır mıyım diyor. Tecrübeli yada fikri olan arkadaşlar görüşlerini belirtirse çok sevinirim ☺️