2 aylık meme de uyumaya aloştırmıştım ama şu iki gündür meme de uyuyup yatağa yatırdığımda saniyesine uyanıyo ve sallayıp uyutsam bile derin dalamıyo bıraktırmak istiyorum ama nasıl uyuyacak bilmiyorum daha demin salladım kucğımda gezdirdim göğsüme yatırdım pış pış pat pat vurdum 5 dk sakın kaldı yine ağladı lütfen bişey önerin bana