Binnur_cam 3 buçuk aylık olduğumuzdan beri savaş veriyoruz gündüz uykumuz en fazla 15 dk gece güzel uyurdu o bozuldu 2 saatte bir 1 saatte bir uyanıyor sürekli mızmız dönmekten uyuyamıyo eller sürekli yüzünde çarşaf çekiştirme hırslanma had safada meme reddi tavan memeyi görünce çığlık çığlığa mama veriyorum biberonla oynuyo itiyo oyun halısında durmuyo ana kucağındada durmuyo hep kucakta gezmek istiyor ve ben aşırı bunaldım yoruldum sürekli ağlama krizim geliyo bu tahammül seviyem sinir seviyem berbat durumda işin içinden nasıl çıkıcam bilmiyorum….
Nisa0407 Binnur_cam aynısını yaşadım yeni yeni geçti yanında dur sürekli ten tene temas kur güzel sözler söyle sürekli gülümse gezdirerek emzirmeye çalış ya da arabada ben o şekilde yaptım bizim iki hafta sürdü inşallah senin daha kısa sürer ama sürekli memeyi teklif et ben kaç gece hep kaşıkla sağarak verdim sürekli de meme teklif ettim tam uyuyacakkken gözler kapanınca ver ağzına o şekilde almıştı bide futbol topu tutuşunu dene o da etkili olmuştu
Asmilik1 Binnur_cam her gün duşa aldır saatli uyutmaya çalış özellikle öğle uykusu alması gerekiyor masaj yap duştan sonra rahatlasın temiz hav aldır dışarı cıkar
ayse_kskn Binnur_cam Allah sabır versin şuan aynı şeyleri bizde yaşıyoruz 4ay 11 günlük benimde bebeğim çok iyi anlayabiliyorum sizi çok sinirlendiğiniz zaman bırakın çocuğu gidin başka odaya 2 3 dakika başka bisey düsünmeyin sakınliyorsunuz ben öyle yapıyorum ağlasa bile 1 2 dakika başka odaya gidip sakinliyorum çünkü benimde hiçbir şekilde tahammülüm kalmadı 😔😔😔
Bebegiveannesi Merak etme geçecek bu atakda. Emzirmek için ayağa kalkıp yürüyerek veya hafif sallayarak emzirmeyi dene sakın pes etme. Biraz sabır 🙏🏻🥰
Binnur_cam Bebegiveannesi yatarak gezerek zıplayarak hepsini deniyorum canı isterse emiyo istemezse isterse amuda kalkıp deneyelim fayda etmiyo .. Çabucak geçsin nolur aşırı bunaldım ..
Bebegiveannesi Binnur_cam Aynen böyle devam canım çok uzun sürmemişti bizde inşallah sizde de sürmez zor ama geçiyor 🙏🏻
Binnur_cam Nisa0407 yanıma yatırıyorum inşirah açıyorum oynuyorum o an sakinleşiyo sonra oyun halısına bıraktığım an huysuzlaşıyo … Ay geçsin artık valla çok zorluyo bu huysuzluğu ..
Binnur_cam Asmilik1 sabah akşam yıkayıp masaj yapıyorum bacakları kolları hareket ettiriyorum dışarı çıkaramıyorum 4 katta oturuyorum asansör yok… Çıkabilmeyi çok isterdim ..
Yusufayse Benim bebegiminde 3. Ayi yenj bitti, benimkide kucakta gezmek istiyor,biraktigim an ağlıyor, sanirim bebek arabasinj eve koyacam oyle gezdircem..
Asmilik1 Binnur_cam seni anlıyorum ama ona iyi geliceğini düşünüyorum etrafa bakınıe yeni sesler keşfeder dikkati dagılır doğal taşları dene bide ben kullanmadım ama faydası olurmu bilmiyorum
Binnur_cam ayse_kskn amin hepimize inşallah🤲 yapıyorum inan yapmasam onu daha kötü olurum zor valla damarları tuttummu tutuyor parmaklarında oynutuyolar insanı
selinnkk 4 ay 15 günlük bizde de 3 ay 20 günlükten beri durum aynı. Kucakta durmak istiyor ama onda da sürekli mızıldanıyor. Gündüz uykuları 10 15 dk. Tek mememi emiyor diğerini reddediyor. Süt yok sanıp sağdım ama var. Arabayla gezmeyi seviyordu şimdi bindiğimiz an ağlamaya başlıyor. Bebek arabasında da 10 15 dk durup sonra ağlamaya başlıyor. Ne yapacağımı şaşırmış haldeyim :(
Binnur_cam selinnkk ay hepimiz bir çıkmazın içindeyiz tek değiliz diyip kendimi tesellide edemiyorum aşırı yoruldum bunaldım çünkü Allah yardımcımız olsun. Benimde kızımın sol göğsüm düşmanı 1 dk bile tutmuyor sağıda en fazla 5 dk çığlık kıyamet kendini geri atma krize girme zor sakinleştiriyorum onunla bende ağlıyorum her seferinde…. Emzirmekten nefret edecem ondan korkuyorum en sonunda kendim vermiyecem az kaldı ..