Bebeğim 18 aylık. Ne yaptıysam ne ettiysen asla tek bir emzikten vazgeçiremedim onu. 0-6 ay emiyor ama sürekli değil. Şimdi o emziğini koparmış açıklık var baya. Bende gittim aynısından rengi vs her şey aynı aldım. Ama emmiyor ağlıyor. Sıcak suda da beklettim :( öneriniz var mı nasıl alışır @