Kızlar selam oğlum 8 ay 20 günlük. Emekleme atağı var ama ne emekliyor ne sürünüyor hop devrilip dönmeye devam ediyor. Tutunarak kalkmaya çalışıyor yapamıyor tabi de biz tutunca ayakta durmak istiyor oturmak istemiyor. Diş deseniz o da yok daha. Endişe ediyorum bir yandan geride mi kalıyor diye bir yandan da her çocuk aynı değil normaldir diyorum ama. Hayır destekleyip uğraşıp teşvikte ediyoruz emeklesin etsin diye. Neler yapabilirim başka Öner’leriniz nelerdir? Bir de dişleriniz ne zaman çıktı